080804

I kväll så "smet" jag hemmifrån och for på Nodu med Lena, David, Sofia, Anders & Elin. Det var riktigt trevligt. Blev en hel del surr och kaffedrickande. Men sen när det var som trevligast så var jag självklart tvungen att bege mig till jobbet. Tack för en trevlig kväll i alla fall. Imorgon kanske jag får besök av Emmeli under dagen då blir det säkert en hel del surr också. Hon ska dels komma och se hur vi har det i huset. Hon har aldrig varit till oss fastän vi bott där över ett år, vi har pratat om det flera gången men aldrig fått det till att bli av hehe. Nu ska jag ta och ringa hem till gubben och säga puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Monica

Jo, har hört att det kan ta några månader. Synd att vi inte tagit tag i det tidigare, men det ena bekymret har avlöst det andra. Vi kan nog skaffa sånt där klippkort hos veterinären :P haha.. Jo, det ligger därikring 3000 nu också, iaf på kliniken i Öjebyn. Synd att man inte är veterinär själv :)

2008-08-05 @ 11:05:19
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0