080812

Det gick inte så bra med min vilodag, kom in i en andra andning eller nå för jag fortsatte att måla fönstret i sovrummet så nu är det då klart. Det blev jätte fint. Tror jag målat 8 fönster nu (fyra varv på varje) så nu är det bara 3  kvar. Men jag kan säga att jag är jävligt LESS nu! Tur att det blir fint i alla fall. Alla fönster (foder) har varit bruna så jag målar dom vita. Plus att jag målat alla dörrkarmar tidigare.

Ni ikväll fick vi främmande av Andre & Jennie. Sen gick vi ut och klippte gräsmattan plus att jag trimmade lite. Sen tog vi oss en promenad runt byn. Det var den vilodan. Nu ska jag packa min väska & börja bege mig till jobbet, suck!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0