080813

Idag har det varit en seg dag, har varit så trött hela dagen. Kom hem på morgonen efter jobbet & gjorde Julia klar (hon har sovit hos oss inatt) & gav henne frukost. Sen skjutsade jag henne till fritte. Tommy fick ligga kvar & sova när han väl var ledig en dag. Sen var jag förbi & hälsade på mamma en sväng. Men efter det började det ju bara att regna så jag & Tommy har suttit framför datorn & tittat på badrumsmöbler & en massa annat. Jag vet egentligen inte om vi blev så mkt klokare det finns ju så mkt att välja mellan. Sen for vi & handlade också var vi & köpte oss en ny bäddmadrass. Sen kom Linda & Peter plus deras lilla flicka & hälsade på. Deras andra barn Amanda & Simon var hos farmor & farfar & bakade bullar. Så vi drack kaffe & surrade på, riktigt trevligt. En natt kvar sen lång helg för min del =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0