080824

Idag har vi varit & grattat Tommy's kusin Andre som fyllde 28år. När vi for därifrån så sprang det ut en ekorre över vägen & tror ni inte att vi råkade köra över den, hoppades den skulle ha klarat sig men när vi kollade bak så såg vi att den låg död på vägen. Jag tyckte det var så hemskt. Jag vet att det händer nog gode ofta men man känner sig ändå så dum!

Sen så blev det att vi for till Lule & beställde en ny badrumsinredning till den stora toaletten. Så nu är det bara att vänta på att den ska komma, men det skulle bara ta några dagar så det är ju skönt.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hej!

Jag vet,han är helt underbar!Lyckan är total.Vi kom hem igår kring fyra,så vi håller på för fullt att installera oss.Men har nog aldrig varit lyckligare,att få vakna med mina två underbaraste killar!:)

2008-08-25 @ 11:58:40
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0