080828

Både jag & Tommy vaknade före 04.00 i morse & det gick då inte att somna om. Vi steg upp & var uppe ca 1½  timme innan vi la oss igen. Lyckade faktiskt somna om  till ca 08.30.
Har precis gjort mig iordning för snart ska jag till frissan & piffa till håret. Men jag är lite små nervös för jag vet inte riktigt hur jag vill klippa mig. Går däremot hos världens bästa frissa & hon brukar alltid komma med bra förslag som tur är.
Sen vet jag inte vad som händer senare idag, jag var riktigt sugen på att gå en lång promenad men som vanligt så regnar det ju ute. Jag vet att det finns regnkläder men jag stannar hellre inne i det torra.
Nu ska jag snabb googla & se om jag hittar nån snygg frisyr.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0