081203

Ja då var man inne i December, tiden går så otroligt fort.
Idag har jag & mamma varit på stan en sväng.
Jag hittade då ingenting speciellt.

Sen var jag förbi & hälsade på Emmeli & Lucas förståss =)
Det var trevligt, är ett tag sen sist.
Lucas bara växer & växer så det knakar.
Snart har han vuxit om mamma sin :P

Sen på kvällen blev det att fira brorsan som fyller 29 år idag.
Oj oj nära till 30 nu :P

Kom hem för bara en liten stund sen så nu blir det att ta på nå mjukiskläder.
Ska ta & läsa ut en bok som jag håller på med, ca 30 sidor kvar bara.
Sen blir det ZZzzzzzzzzZZZZzzz

God natt =)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja,jag håller verkligen med!Jag kan inte förstå att det ofta går så lång tid mellan gångerna.Men jag tror det komma bli ändring med det nu!:)

2008-12-04 @ 12:49:40
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0