080714

Ja nu så har man klippt gräsmattan (ja det gräs som vi redan har). Det var då riktigt varmt ute för en gångs skull. Jag och Tommy har precis kastat lite pil å ja förlorade. Men sist vi spelade så vann jag faktiskt. I eftermiddag ska vi nog och hälsa på Andre och Jennie för det är så länge sen vi hälsade på dom. Men först blir det då att äta lunch och hoppa i duschen. Sen ikväll så måste vi ta och packa för imorgon åker vi till Sthlm. Vi ska se Iron Maiden på Onsdag så det blir en liten mini semester. Vi kommer hem Torsdag eftermiddag för då börjar jag om och jobba. Men jag jobbar bara torsdag natt och sen så är jag ledig helgen. Så det blir en mjukstart, skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0