080715

Nu har jag städat lite grann så det ska vara fint när man kommer hem från Sthlm. Sen så har jag hittat mina skor i sista sekunden. Har letat dom läänge nu för att kunna ha med mig till Sthlm. Det blir ju säkert att gå en hel del och då är det ju bra om man har ett par sköna skor. Jag har hunnit vända upp och ner på hela huset utan att hitta dom men nu på morgonen tänkte jag att dom borde ju ändå finnas nån stans eller så har nån snott dom för jag visste att jag hade dom förra sommaren och då bodde vi ju redan här. Så jag gick ut i garaget och hittade en påse med "skräp" sen jag typ städade bilen förra hösten och tror ni inte att dom fanns där. Så ingen är gladare än jag just nu hehe. Nu ska jag ta och packa så att jag är redo att åka i eftermiddag. Tommy jobbar sin första dag efter semestern idag så därför kunnde vi inte åka förrän i eftermiddag. Men det går ju då fort att flyga iaf så vi har ju hela kvällen på oss att strosa runt i Sthlm lite. Ska bli riktigt kul att träffa Mange. Han bor och jobbar i London nu så han kommer till Sthlm idag så vi ska möta han där. Sen på Torsdag så åker han med oss upp till Pite för då har han semester.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bildbarnstolen hade vi haft i en annan bli och marcus hade inte hunnit montera dit den. Jag är i pite nu, har tatuerat mig idag =)

2008-07-15 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0