080718

Nu är första natten efter semestern avklarad så nu är jag ledig helgen. Riktigt skönt med en mjukstart. Tommy avlöste mig på morgonen. Så medan han jobbar idag ska jag å Mange och handla. (Han ska bo hos oss undertiden han har semester och är i pite innan han återvänder till London igen.) Vi ska bla på bolaget för vi ska ev grilla ikväll och ta nån pilsner. Fira hans hemkomst med andra ord. Hoppas bara att vädret håller i sig. Våran gräsmatta har hunnit växa mkt bara på dom dagar vi var borta, det var riktigt kul att se. Nu ska jag göra mig iordning och vänta på att Mange vaknar så vi kan åka till stan sen. Om Tommy har det lugnt på jobbet så kan vi kanske äta en lunch med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0