080722

Idag när jag skulle gå ut och gå så ville inte tommy följa så jag bestämmde mig för att bara ta med ena hunden (Wille) men jag hann bara ner för gatan så ringde tommy och frågade hur långt jag hunnit. Då satt Walle och gnällde som en tok så han bestämmde sig för att gå ikapp oss. Så vi stannade och väntade så jag bad Wille sätta sig ner bredvid mig. Själv stod jag och filosoferade tills jag kännde att det började stinka piss. Tittade ner och tror ni inte hund jäveln (han var inte värd mkt då) pissade över mitt byxben och min sko!? Som tur var så hade jag högt gräs intill som jag drog av benet/skon i och det hann aldrig läka in i skon. Så det blev en långpromenad och sen hamnade skorna och byxorna i tvättmaskin. Men dom blev som nya kan jag säga.
Ikväll så har jag provat en ny klippmaskin på hundarna och den var riktigt bra så nu ska jag köpa en egen. Klippte Walle helt för han var så långhårig men på Wille provade jag bara. Ska klippa han någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0