080722

Nu har man jobbat första av fem nätter, eller jobbar två sen ledig två och sen jobbar jag tre. Vill säga att PDOL helgen är räddad. Inte för att det gör nå är inget större fan av PDOL i alla fall. Idag var det då en grå dag men det regnar ju då inte så jag tror att jag ska gå en lång promenad. Har legat lite på latsidan sista tiden, tyvärr!
Annars vet jag då inte vad jag skulle ha hittat på idag, kanske åker och hälsar på någon. Tommy jobbar då ändå kväll idag så jag avlöser han ikväll.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick man bl a en egen hemsida och en helt nydesignad blogg med extra funktioner! Nu är den äntligen klar,så kika gärna förbi och skriv vad du tycker om den!



www.hannnah.se

2008-07-22 @ 11:30:53
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0