080727

Idag har jag och Tommy hunnit med hur mkt som helst. Vi har varit och badat med Tommy's systers flickor Julia och Emilia både på Borgarudden och på Ladrike. Jag var så sugen på att bada men jag måste erkänna att jag Bangade. På Borgarudden så blåste det så det var lagomt svalkande att bara sitta i solen så då for vi till Ladrike för att bada i poolen där. Men där var ju vattnet riktigt iskallt så jag badade bara fötterna. Men flickorna bekomm det inte för dom badade på båda ställena. Men det var ju bra för det var ju för deras skull som vi for. Sen for jag och Tommy till stan en sväng och hämtade nå grejjer å sen for vi hem. Så då blev det att städa och tvätta.
Efter middagen så for vi till Ladrike igen men den här gången spelade vi minigolf. Det gick jätte bra i början men det slutade med att Tommy vann med 11
poäng, TYPISKT! 
Sist men inte minst  så vattnade vi igenom gräsmattan, sen var det bara för mig att hoppa i duschen och bege sig till jobbet. Sista natten för den här helgen. skööönt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0