080730

Idag har jag Tommy och Mange varit på Ladrike och speleat minigolf, det gick åt h-vete. Det gick mkt mkt bättre förra gången. Å idag så har vi fått våran nya fina bro till verandan som pappa har byggt. Dom fraktade den på släp till oss och jag kan säga att det blev gode stor, precis som jag ville ha den.
Sen blev det att åka ut till stugan igen och vi har ätit kräftor även ikväll för det blev över så mkt från igår.
Just det ja nu har jag förresten tagit sommarens första dopp. Vi badade igår kväll och även idag på dagen så har vi badat det var riktigt skönt. Nu så är man åter på jobbet igen men jag är ledig till helgen så det ska bli skönt. Tyvärr så jobbar Tommy däremot. Vi jobbar om varann ända till slutet av Augusti, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0