081024

Fyy vilket väder det är ute, var ute & skottade infarten strax efter
6 imorse så jag skulle ta mig ut med bilen. Det blåste som bara den
kan jag säga. Typiskt att jag skulle börja före Tommy en sån här dag,
det är inte första gången det inträffar!




Denna helg har bara sprungit iväg, vet inte vars dagarna tar vägen.
I lördgas var vi till Stina o danne & tittade på deras lilla kille, Eric
plus att Danne fyllde år.

På kvällen hade Tommy personalfest så medans han var där
for jag, Andre & Jennie till Öjebyn & hälsade på Peder, Linda & barnen.
Vi surrade & tittade på Stjärnor på is.
Hämtade tommy runt 23 tiden, sen när vi kom hem så var det
sängen som gällde.

Igår gjorde vi inte så mkt, pysslade på hemma, var ute på en
promenad också var mamma o pappa & hälsade på.


Kommentarer
Postat av: Annika

Problemet är att jag inte alls var arg på fåtöljen, jag har bara stött i tån, som jag gjort 1 miljon gånger innan, men nu tog det på nått knäppt sätt. Dessutom har den under dagen blivit ännu mer blå och svullen. Var ska detta sluta...



Allt bra med dej?

2008-11-24 @ 19:23:02
URL: http://charishblogg.blogspot.com/
Postat av: lustig

tack for kommentaren.

vilket harligt vader,spara lite sno tills jag kommer hem. nu ar det fardigrest for iar, men i janari bar det troligen av igen =) ni ska inte folja?

2008-11-28 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0