081112

Jag har blivit utmanad!
AV: Kussen Annika

Regler:
♦ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♦ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♦ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♦ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


* Jag har två hundar, Wille som är smidig & hyffsat smart, Walle som är väldigt osmidig & inte allt för smart hehe
   men ack så charmiga båda två.
* Jag har kört in i mitträcket på E4:an en vinter när det var snöstorm, blev uppdragen av ett helt gäng killar som
   kom från lule, mycket pinsamt. Var ca 18-19 år då!
* Jag gillar att laga mat (inte vardagsmat men fin mat) plus att jag har en sambo som är duktig/ påhittig vad 
   gäller matlagning.
* Jag gillar att köra bil (trots punkt 2) men jag skulle vilja köra en ny bil varje dag. =)
* Jag har gjort hyffs i tonåren som mina föräldrar fortfarande inte vet om.
* Jag älskar turkost, folk behöver bara träffa mig 1 minut för att märka det :P
* Jag darrar så mycket i händerna ibland så jag knappt kan skriva, kan va lite pinsamt om man måste skriva
   under när man handlar med kort i vissa butiker.

Jag vet att jag ska utmana 7 personer men jag måste iväg en sväng så jag hinner inte me det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0