081119

I går var jag & hälsade på Emmeli o Lucas.
Missade ju tyvärr Lucas dop i lördags för att jag jobbade.
Så han fick sin dop present igår & Emmeli fyllde  ju 22 år i söndags så hon fick
också en present.
Fick en liten fin pik av Emmi som tycker att jag är dålig på att uppdatera min blogg,
kanske dags att skärpa sig då eller? =)



Idag har jag jobbat hela dagen så det har inte hänt så mkt.
Lagat mat o diskat undan å nu har jag startat en tvättmaskin så
det vanliga med andra ord.
Tommy jobbar kväll så jag fick äta middag själv idag, det är så himla tråkigt.
Men mätt vart man ju i alla fall.
Emmeli skulle ev komma o kakla idag men hon har då inte hört av sig så det
blir nog en annan dag.
Nu ska jag nog ta å se om det är nå bra på TV & bara slöa en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0