081130

Idag kommer Mange hem till Piteå.
Han ska bo hos oss under tiden han är hemma.
Lät som att det bär av igen efter nyår om han får fortsatt tjänstledigt.
Han har rest runt lite överallt, England, Skottland, Dublin, Paris, Rom....
Ska bli kul att höra han berätta om allt han sett & varit med om.
Tycker han är så jävla modig som vågar fara ut & resa helt på egen hand.
Själv vågar man ju knappt åka till luleå ensam =)

Det var inte nå kul att stiga upp imorse när klockan ringde,
jag var såå himla trött & är det fortfarande kan jag ju säga.
Ändå la jag mig inte så sent igår, runt 22.30.
Tog ett tag att köra till jobbet däremot, E4:an var inte ens plogad.
Tur att det var söndag för då är det nästan ingen trafik.
Mötte bara 2 bilar efter hela vägen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0