081031

Tyvärr så börjar min syn inte vara den bästa.....
Jag har haft glasögon tidigare men jag har inte använt dom på flera år.
Men nu börjar jag känna att jag ser betydligt sämre.
Så idag har jag o mamma varit till stan & kollat på nya bågar, men problemet är att jag har så smalt/ litet
ansikte så jag har jätte svårt för att hitta nån båge som passar.
Jag hittade inte direkt någon båge som jag fastnade för men jag provade en båge för nån vecka sen som jag
tyckte var hyffsad, men den var ju självklart slutsåld. Men hon i butiken hittade den via datorn så hon skulle
försöka få hem den också skulle hon ringa mig. Så jag håller tummarna för det.



Nu ikväll så har jag, Tommy & Krille spelat golf (på X-Box) jag har varit värdelös på det men nu börjar jag
komma in i det så då är det faktiskt riktigt kul =)
Nu har vi en paus för att se Idol men sen lär vi nog fortsätta så då ska jag kicka deras ass... =)

Ha de gött! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jadu, hade tänkt fara en sväng imorgon men det blir inte så nu antar jagatt det blir till dopet den 15 nov, bara två helgen bort dvs...

2008-11-01 @ 21:46:41
URL: http://lilund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej!

Hur är det med dig då?:)

2008-11-03 @ 14:16:56
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0