080923

Det blev en tidig dag idag, vi klev upp 07.00 & gjorde oss klara. Sen for vi med Linda til Sunderbyn, hon hade en tid kl 09.00. Allt gick då bra men det tog gode lång tid innan dom var klara. Sen åkte vi till Storheden där det blev lunch på MAX. Sen blev det en lite slöare eftermiddag. Men sen kom min pappa hit & började dra om rören inne i stora toan & sätta in dom nya badrumsmöblerna. Han är en bit i från klar men han hann med mycket ändå. Blir då skönt att få allt omgjort. Nu börjar det snart vara sängen som gäller, men det ska då bli skönt för vi har renbäddat idag =) Det finns inget bättre när man ska sova =)

Förresten så har jag ju hunnit måla idag också. Min svärfar fixade 2st kabelvindor till mig så den ena ska målas & vara i hallen medan den andra ska jag ha i trädgården & ha blommot på!

God natt allihopa & sov gott..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0