080928

Har varit fullt upp dom senaste dagarna så jag har inte hunnit uppdatera här.
Igår var jag, tommy, andre & jennie & badade med flickorna i Boden på Nordpoolen. Det var riktigt skoj men man var då helt färdig när man kom hem. Flickorna däremot hade nog kunnat bada flera timmar till, förstår inte vars dom får all energi ifrån.




Idag har mamma & pappa varit här. Pappa & Tommy har fixat i toan så nu är den nästan klar. Det ska upp nya lampor & fönstret ska målas om men annars är allt klart. Det blev faktiskt jätte fint. Sen gjorde jag tacopaj & bjöd på.
Nu ska vi bara koppla av framför tv:n.
Imorgon ska jag & Emmeli o lilla Lucas till Skellefteå å hälsa på Lisa. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0