080929

Runt 9 for jag & Emmeli o Lucas till skellefteå imorse. Vi var hos Lisa en stund innan vi for in till stan. Vi började med att äta lunch & sen blev det shopping. Jag kan säga att det blev en hel del, shoppade mest av alla hehe. Det blev iaf ett par svarta stövlar, 3 skjortor av olika slag & 1 tröja. Sen blev det även lite små grejjer, ljus å sånnt. Sen for vi hem till Lisa å satt å surrade en stund innan vi skulle bege oss hem. Vi tog med Alexander hem för dagiset skulle vara stängt imorrn pga nån kurs. Så han skulle få vara med mormor & morfar.
Sen under kvällen har jag bara slöat å nu sitter jag på jobbet & ÄNTLIGEN så jobbar jag min sista natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0