-Äntligen-

Idag har jag haft en härlig dag på jobbet.
Vi har varit ute på en promenad på förmiddagen.
Sen efter lunch har vi suttit ute i solen & grillat/solat.

Efter jobbet for jag & tommy på Idèpolen (stavning?)
Vi får handla kläder där i år för 930:-
Jag hittade en jacka, äntligen(var det jag var ute mest efter, för kommun
pengarna alltså)  också blev det 4 vanliga T-shirtar som är bra att
ha på jobbet eller när man är ute & promenerar osv.
Däremot måste jag säga att grolls är bättre, hade gärna önskat att vi
fick handla av dom i år också.
Dom har större utbud plus att dom har betydligt billigare kläder.
Jamenar man vill ju inte lägga till typ 1000-2000:- för att ändå få den
där jävla stämpeln på kläderna..det gör jag bara INTE!

Sen var jag på Granngården för dom ringde idag & sa att mina stövlar
kommit =)
Det fanns inte i min storlek när jag var dit & provade så jag fick beställa.
Det är stövlar med lägre skaft, svarta med en blomma på skaftet.
Riktigt fina men dyra!
Skulle aldrig köpt dom själv men jag har fått dom av min älskade mamma!
Tack så hemskt mycket =)
Så nu är det bara att dra igång med trädgården.
Nu har vi inte så mkt snö kvar på gården som tur är, & eftersom snön
försvinner så kommer det fram grönt gräs, dvs att gräsmattan som vi sådde
ifjol verkligen tagit sig, ingen är lyckligare än jag.
Vi grävde ju nämligen in jordvärme för snart 2 år sen så förra sommaren
fyllde vi upp/planade ut & sådde ny gräsmatta.
Det blev ju bra när allt var klart men jag kommer nog aldrig gräva upp en hel
gård igen..det är mycket jobb efteråt kan jag säga!

Nu ska jag fortsätta se hockey, Sverige-Usa!



Här har vi hunnit kratta & jämna till, dock så hade vi inte fyllt upp med jord.
Så här såg det ändå bra ut, men före detta såg det ut som lilla "vietnamn"
Med andra ord: Det såg förjävligt ut!
Observera: Det här är ju inte hela gården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0