-Det som är påbörjat måste avslutas-

Just precis, jag dammsög nämligen igår på förmiddagen
innan jag for på jobbet så idag ska det skuras.
Känns faktiskt skönt att ha gjort bort en av sakerna då tar
det inte så lång tid så man hinner ut i det fina vädret.
Ska tvätta också men det sköter ju sig i stort sett själv.
Däremot så lämnar jag aldrig tvättmaskinen på om jag
far bort för jag är så rädd att det ska börja brinna, speciellt
om hundarna är kvar ensamma hemma.
Sen så fick jag veta igår av grannen att deras tvättmaskin
hade brunnit så alla kläder som var i var bara sot.
Men tur var ju att det inte spridit sig så det gick ju ändå bra.
En ny tvättmaskin hade dom ju behövt köpa förstås.

Flickorna sov länge idag, nästan till 8.30 så jag var uppe före
dom för en gångs skull.
Men dom hade varit ute hela dagen igår ända till klockan nästan
var 21.00 så det var nog väl behövligt skulle jag tro.

Ne nu ska det städas så det blir rent & fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0