-Fullt upp!-

Har verkligen haft fullt upp så jag har inte hunnit
med att uppdatera bloggen.
Sen dom få stunder jag har haft lite tid så har jag varit så trött
så jag har inte orkat.

Tisdag: Barnvakt till lilla Lucas på morgonen.
Det gick jätte bra & han var glad hela tiden =)
Sen bjöd Emmi på lunch, tack så mkt det var gott.
Efter det var det bara för mig att fara & jobba.
Slutade 21.30 så sen var det bara fara hem & sova.

Onsdag: Mamma kom kring 10.00 så då började vi tapetsera.
Sen fick vi avbryta för jag skulle vara hos frissan 15.00.
Måste säga att jag blev faktiskt riktigt nöjd.
Klippte inte så mkt men nu fick jag en frisyr i alla fall.
Sen for vi & grattade julia som fyllde 10 år.
På kvällen fick vi främmande av Stina, danne & lilla Eric.

Torsdag: Var med mamma & gjorde nå ärenden under
förmiddagen sen for vi till mig & fortsatte tapetsera.
Höll på hela dagen fram till middagen.
Sen på kvällen kom hon & även pappa tillbaka så då
tapetserade vi klart.
Det blev så fint, jag är super nöjd =)
Vi var klara runt 20.00 men sen var det bara för mig & tommy
att städa upp. Höll på till 22.00 men sen var jag så trött så jag ides
inte nå mer.
Hade inte behövt ta så lång tid men jag tänkte att jag passar på att köra
vårstädningen i vardagsrummet när vi likaså håller på.
Ska ta & putsa fönsterna här nån dag också..dom har blivit gode dammiga!
Sen så blir det att sätta upp lite tavlor & nån hylla.

Idag så är det jobb som gäller, jobbar till 20.30 så det
lär ju inte hända så mkt mer än det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0