-Mmmm-

Fick avnjuta en riktigt god middag hos mor & far...
grillad karre, det var inte alls dummt =)
Gratis är gott så är det bara!

Nu sitter jag framför datorn & lyssnar på musik & läser bloggar.
Skönt med lite lugn & ro.
Det händer inte så ofta med det är skönt ibland.
Jag vill oftast ha nå att göra & fejja omkring men nån gång
då & då får jag ro till att bara vara.
Då uppsakattar jag det verkligen & tycker det är riktigt skönt.
Funderar på om jag skulle ta & färga ögonbrynen..kanske till
och med fixar till naglarna, var ett tag sen sist så det skulle behövas.
Men som sagt, jag funderar bara än.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä, meen! Hallå där! Det var INTE igår. :D haha! Jo, jag pluggar här i Umeå fortfarande. Men det har väl ändå hänt en hel del sen sist vi träffades! Har tex. träffat en kille som jag bor ihop med. Har faktiskt tänkt på dig och undrat lite vad du gör nu förtiden? Jobbar du fortfarande kvar på sjukhuset? Sambo och allt ser jag! :D Vad kul.



Tack så mycket. Nja, jag läser juh Grafisk formgivning och trixar ganska mycket med photoshop så lite kan jag väl! Men jag är inte bäst! Jag kan alltid hjälpa dig med en design om du vill? Har bara en liten kö-lista på bloggar jag har lovat att göra först.:)



Men allt är bra med dig och så vidare? Jobbar du fortfarande åt det där företaget på fritiden.. vad hette det nu igen?



Kram,kram.

2009-04-19 @ 13:35:06
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack vad snällt sagt :)

Här är allt bra, nästan iaf. Karln åker till Sthlm igen, så nu är vi själva några dar, och sen kommer han hem en sista vända innan han åker till Afghanistan. Men annars är det bra :)

Själv?

Kramkram!

2009-04-19 @ 14:41:17
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0