-Vars tar dagarna vägen?-

Idag blev vi bjudna på lunch hos svärmor & svärfar.
Det var inte dummt. =)
Började inte jobba förräns 12.30 idag, jag började nämligen
tidigare igår så jag tog ut den tiden idag.
Dom senaste dagarna har bara runnit iväg, annars brukar
dagarna gå så sakta när man jobbar långa kvällar men inte 
dessa  dagar, skönt!
Jag & "T" kunde samköra idag så jag ska hämta han när jag slutar.
Sen så blir det nog bara att mysa framför teven resten av kvällen.
Jag skulle vilja se "Vid din sida" såg att den gick på teve ikväll..
tycker den är så bra, men jag vet inte om "T" riktigt instämmer hehe
Han är inte så mkt för "snyftar" filmer :P
Men vi får väl se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!! jo visst blir det stor skillnad med lite nya tapeter, vilken färg har ni valt till vardagsrummet? Här är allt bra, lite mycket att göra bara men å andra sidan så är man ju mkt piggare nu då det är ljust så länge så man orkar ju mkt mer. hur är det med er då?

2009-04-04 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0