- Jaha, då vart det så igen! -

Tänkte att jag skulle inte låta det gå så lång tid mellan inläggen...
det gick ju inte så bra, men men inte så mkt att göra åt det nu.
Det har då faktiskt inte hänt så himla mkt, har mestadels jobbat.
Men nu har jag semester denna vecka, välbehövligt & väldigt skönt =)

I förrgår var jag & hälsade på Gabbi som är hemma från Sundsvall.
Var kul att träffa henne & surra bort en hel kväll =)
Däremot är inte vädret alltför trevligt just nu, gillar när det kommer snö
men inte såhär mkt på en gång!
Vet inte hur många gånger jag har hunnit sopa av bilen & man har säkerligen
ogjort det lika många gånger, suck.

Igår var jag till frissan & sen var en kompis snäll & slingade mitt hår så
nu är man då julfin i alla fall. Tack så hemskt mkt Anna =)

Idag ska vi eventuellt till Skellefteå med mamma & pappa men det är inte
bestämt riktigt ännu så vi får väl se hur det blir.

Julafton imorrn, känns inte riktigt som det...
men det kanske är för att man inte är något barn längre.
Men det ska bli trevligt att umgås med alla nära & kära.

Har börjat sparka en hel del i magen nu kan jag säga & mer lär
det säkert bli, det är så mysigt men sammtidigt känns det
så overkligt. Tänk att man har en liten krabat som faktiskt växer
inne i sin mage =)

God Jul på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0