- Nyårsafton -

Har jobbat hela denna vecka men det har smidit på bra
då det varit väldigt lugnt på jobbet.
Är ledig fredag, lördag & söndag...ska bli skönt.

Idag blir det att äta en god middag i trevligt sällskap.
Sen blir det att åka runt lite grann för att träffa lite vänner.
Man är ju automatiskt chafför när man ändå inte får dricka
nått annat än alkoholfritt.
Men det gör då inte mig nått för jag är då inte det minsta sugen
på alkohol i alla fall.
Det jag är mest orolig för är hur jag ska orka vara vaken ända till
12 slaget?!
Började ju nämligen 07.00 imorse...men jag ska försöka hinna med
att ta en liten vilostund i eftermiddag.
Tror det kan behövas :o)

Gott Nytt År alla hoppas ni får ett bra 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0