090202

Hm... vars har kommentarerna tagit vägen?(!)
Jag kan se dom om jag går in på bloggen utan att vara inloggad
men inte när jag loggat in?

Jaja, idag har jag i alla fall jobbat en kort dag.. 7-14.00 faktiskt riktigt skönt!
Däremot förstår jag inte hur man  kunnde komma på att man ska börja 07.00 
morgonen...man måste ju stiga upp hur tidigt som helst. Borde vara straff på det! :P
Nee jag beundrar verkligen pappa (även alla andra) som börjar 7 varje morgon
5 dagar i veckan...då jobbar han dessutom i Lule.
Iof så blir man kanske van när man jobbat så ett tag, jag börjar ju 7 så sällan.
Dessutom så började jag se Holiday igår kväll på 3:an & jag kunnde inte sluta se den
för den var så himla bra, inte ofta som det går en bra film på teve som man dessutom
aldrig har sett.
Så med andra ord så blev det en ganska så sen kväll.

När jag kom hem idag så blev det att starta en tvättmaskin men sen har jag bara
myst på för mig själv...riktigt skönt faktiskt!
Fick besök av svärmor en sväng så vi satt & surrade ett tag =)
Tommy jobbar ikväll men han borde komma hem snart så då blir det nog att
mysa & se en film.

Nu ska hundarna ut & rastas en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0