090204

Idag har jag & mamma varit till stan också har mamma varit & klippt sig.
Jag köpte hårfärg hos frissan så när vi kom från stan färgade vi mitt hår.
Så nu är jag mörk, inte jätte jätte mörk men betydligt mörkare än innan.
Har varit sugen så länge på att färga det men jag har inte vågat.
Men nu tog jag tummen ur & jag blev faktiskt riktigt nöjd!

Till middag idag blev det fläskfile gryta, det var inte dummt ska jag säga.
Jag tror jag åt lite väl mkt däremot =)
Känner mig proppmätt!

Ikväll blir det att bara mysa på & njuta av våra lediga dagar för till
helgen är det jobb som gäller.

Jag vet inte varför men jag känner mig så glad idag, känns som att jag går
omkring med ett leende på läpparna hela tiden =)

Ha en trevligt kväll! Det ska då jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0