090207

Idag när jag slutade jobba for jag till Svärmor & svärfar för att
hämta Julia. Hon har sovit hos oss inatt men då ville hon sova en
natt till så Tommy lämnade henne där när han for på jobbet strax
före 14.00. Blev även bjuden på middag där...tack det var inte  dummt!
Skönt att slippa laga middag när man jobbat en hel dag :-)
Jag börjar 8 även imorgon & Tommy har kväll.

Nu har jag precis klippt Jullan...det gick bra men i slutet var hon
gode less på att sitta still.... :P

Nu ska vi nog mysa hon & jag å kanske spela lite spel innan
Tommy kommer hem från jobbet.

Vi fick förresten ett jätte gulligt kort av Linda & flickorna idag....
dom hade skrivit så fint om mig & Tommy så man blev ju tårögd =)

Nu ropar hon att jag ska komma så det är väl bäst att lyda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0