090208

Nu är jag så less på detta skitväder....
Svärfar hade varit hit med traktorn under dagen & plogat
så när jag kom hem gick jag ut för att skotta framför garaget
där traktorn inte komms åt också skottade jag "hundgården".
Inte trevligt att vara ute när det blåser så mycket.
Så efteråt kännde jag om man ändå kunnde gå i ide :P
Kikade ut ca 2 timmar senare & då syns det inte ens att man skottat..suck!
Men sen hör jag brummande komma så jag tittar ut & då är det
svärfar som kommer med traktorn igen =)
Så nu kan jag med gott samvete hålla mig inne också får man
skotta imorrn istället.

Har precis tagit mig en varm dusch också har jag haft lite manikyr.
Nu väntar jag på att älsklingen min ska komma från jobbet så ska
vi mysa & se en film.

Lediga imorgon..såå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0