090212

Idag blir våran "lilla" Walle hela 2 år, gud vad tiden går fort.
Tyckte det var nyss som vi hämtade hem honom.

Jag var förbi mamma innan jobbet idag, hon bjöd på lunch.
Det var inte dummt =)
Jobbar till 21.30 idag så det lär ju inte hända så mkt mer för min del.
Men sen är både jag & "T" lediga fredag lördag & söndag...sköönt!
Imorgon kväll får vi nog främmande, ska bli trevligt.
Sen på lördag är det ju Alla hjärtans dag så då ska vi ha en myskväll ;)

Nu ska jag gå & ta hand om lite tvätt!

Här kommer en bild med Julia, Wille (grå) & Walle (svart) dock så var båda
hundarna gräsligt långhåriga här! :P


Kommentarer
Postat av: Monica

Visst har jag! haha :P Brödet blev helt okej, lite för mycket peppar för min smak o sen är ju västerbottensosten lite stark också. Men ändå helt okej. :)

2009-02-12 @ 22:07:37
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0