090213

Imorse klev vi upp 8.30....jag skulle ha sovmorgon (ännu längre än det) men
då vaknar ju Tommy så då vaknar jag me.
Men det var bra för vi klev upp & storstädade...observera VI...
brukar alltid vara jag som städar men idag fick jag hjälp & det var
faktiskt riktigt skönt =)
Sen så har vi hunnit vara till stan & till Linda o peder + flickorna.
Julia skulle få följa med en kompis till Arvidsjaur i helgen så hon var
så himla glad...hon kännde sig stor som fick fara iväg ända dit utan mamma o pappa :P
Självklart så är ju hennes kompis föräldrar med..dom är ju trots allt bara 9år..snart 10!

Nu ska jag gå & piffa upp mig lite..vi får nämligen främmande ikväll så man
vill ju se lite fin ut iaf =)

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack! Vad snällt sagt av dig! Det värmer att få höra sånt :)



Ja, hoppas verkligen han ska få bort dom här hemska utslagen.. Det är så synd om han :/



Vad pysslar ni med i helgen då?

Kram!

2009-02-14 @ 09:37:42
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: lisa

näe är hemma i skell. i helgen, hade tänkt att plugga men det var ju så mkt bra på tv i helgen (sport), har tenta nästa fredag så jag kommer att plugga fram tills dess, nästa helg så är jag bjuden på tjejfest på lördagkväll, men annars gör jag inte så mycket, marcus är då också ledig nästa helg.

2009-02-14 @ 11:06:55
URL: http://lilun1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0