- Äntligen -

Igår på dagen for vi till Lule & gick på Lulekalaset så
äntligen fick jag min Langos som jag aldrig fick under PDOL =)
Eller vi delade på en Langos samt en tacotallrik som var riktigt god.
Men nog är Lulekalaset betydligt tråkigare än dansar & ler det var
inte mkt folk där heller.
Fast det kanske var en fördel för vi var barnvakt igår så vi hade då
inga problem att ta oss fram med vagnen.
Sen for vi till Storheden en sväng när vi ändå var i Lule.
Min älskling köpte en blender (mixer) till mig han tyckte det skulle
vara smidigare än att använda stavmixern när jag gör mina smoothies.
Provade den i morse & den fundgerade utmärkt =)




I helgen är det jobb som gäller så det lär väl inte hända så mkt.
Nu ska jag förbereda middan som blir fylld franska,  mums!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jaha,oki!Lite synd att du jobbar hela helgen!Jag börjar ju om att jobba på måndag,men jag är ju ledig på kvällarna.Så vi kan ju komma någon kväll nu under veckan?:)

Kram!

2009-08-01 @ 14:08:25
URL: http://www.EmmeliLundberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0