- Äntligen -

Igår fick vi tillbaka vårat internet & det fungerade...skönt!

Idag har jag & Mia varit i Öjebyn hela dagen & tapetserat.
Hon hjälper en kompis till henne att få fint i lägenheten.
Det blev faktiskt väldigt fint.
Längtar tills vi ska fortsätta att tapetsera hemma hos oss men
det blir nog lite senare i höst skulle jag tro.

Var in till stan ikväll för att handla, jag for på Coop men det ångrade
jag ganska snabbt för jag brukar aldrig handla där (ICA frälst) så
jag sprang där fram & tillbaka som en jojo för att hitta det jag skulle ha.
Så det lär ju dröjja innan jag handlar där igen! 

Nu är vi precis hemkomna från en kvällspromenad, det var skönt så nu lär
man säkert sova gott inatt.
Däremot börjar det vara rått ute på kvällarna..huvva vill inte gå mot höst redan.
Varför ska sommaren gå så fort?

Nu ska jag börja göra mig iordning för lopplådan.

Godnatt & sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0