- Helg -

Igår kväll tog jag med hundarna till Öjebyn & gick på en
lång promenad med pappa.
Vi gick större delen i skogen det var så mysigt och så får
ju hundarna springa lösa då.
Förstår inte varför det är så länge sen jag gick där sist.
Det var dock ganska mkt mygg men det  är sånnt man får ta.

Idag jobbar jag till 14.00 sen har jag helg =)
Blir inget PDOL för våran del, tycker det kostar för mkt pengar
om man ska gå båda två (kan hellre lägga det på annat) sen så
tycker jag inte att det är sådär jätte kul.
Brukar sluta med att man tappar bort dom flesta däremot så
kan ju förfesterna vara roliga.
Var inte in förra året heller så klarade jag mig då gör jag det nog i år också.
Men vi kommer nog att dra ut till stugan & befinna oss där ihelgen.
Det kommer också bli kul & säkert mysigt.
Men till alla som ska på PDOL hoppas ni får en trevlig helg =)

Nu ska jag ta & göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0