- Utgång -

Vi satt hemma & mös i lördagskväll när telefonen ringer.
Några kompisar ville att vi skulle följa med ut på Sjöbodan.
Var länge sen vi var ut så vi tänkte va fan okey då.
Blev att göra sig iordning fort för att hinna åka in till stan &
förfesta lite.
Minns inte när jag sist var på Sjöbodan men kul hade vi ialla fall.
Var gode mkt folk ute, Björn Rosenström var där & spelade men
jag kan inte påstå att jag såg så mkt av han däremot så hörde man
ju allt han sjöng ändå.
Vi blev hämtade runt 01.00 så det blev inte så sent ialla fall.

Igår mådde jag prima men det var ju så trist väder så det blev att
hyra några filmer & bara slöa i soffan hela dagen/kvällen.
Vi såg bla Taken med Liam Neeson den var riktigt bra kan jag säga.
Helt klart sevärd =)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Det är bara att vi bestämmer en dag så kan vi också fara!:)

Men jobbar du i helgen eller?Om du inte gör det kanske jag och Lucas kan komma förbi så att han får träffa tant Jessica.:)

2009-07-30 @ 09:00:09
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0