- 3 dagar kvar -

Nedräkning för varje dag, imorrn, måndag & tisdag kvar att jobba =)

Imorgon blir det en soft arbetsdag däremot.
På eftermiddagen ska vi bli bjudna på smörgåstårta också kommer
det en trubadur & ska spela.
Jag är på dagcenter denna vecka...där händer det lite mer grejjer.
Jag har en kombinations tjänst så jag arbetar på 2 olika ställen.
Det kan vara riktigt skönt kan jag säga, då får man lite omväxling.

Har varit in på bolaget idag för att handla inför midsommar för
att slippa stå i så långa köer i sista minuten.
Det var nog ett smart val, var ganska mkt folk där men det hade inte
hunnit bildas några köer så det gick riktigt fort.

Nu ska jag göra lite nytta tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0