- Bil -

Vi tog bilen & åkte iväg med flickorna en sväng ikväll.
Vi åkte till Nävertjärn bortanför Sjulsmark för vi har aldrig
varit dit förut men har hört att det skulle vara väldigt fint där...
det var hur mysigt som helst där kan jag säga.
Det blir nog att fara dit nån dag för att grilla o.s.v, kanske man fiskar
lite också...sen om man får napp är ju en annan sak!
Det var aven handikappanpassat där vilket jag tycker är ett stort plus.

Det är lite komiskt att en fiskeplats i "öde marken" kan ha handikappanpassat
medan typ Wedins skor i stan har en skylt där det står "behöver du ramp säg till i
så fall" Hur fan ska du kunna säga till om det när du inte tar dig in?
Ska man stå därute & ropa över hela stan?
(Nu vet jag inte om dom har kvar denna skylt men dom har då haft det förr)
Kan bli så jävla förbannad på sånnt där, samt alla affärer som har alla grejjer
så nära så det blir så förbannat trångt!!!
Min älskade mamma sitter nämligen i rullstol därför bryr jag mig väldigt mkt om sånnt!
En handikappad skulle inte känna sig handikappad om allt vore handikappanpassat!!!!!!!!!
Vi lever faktiskt på 2000-talet!

Nu ikväll så har vi varit ute & vattnat o.s.v.
Det är nu först som det börjar vara lämplig temperatur för att vara ute.


När vi åkte från Nävertjärn "träffade" vi på en älg..kameran var i första hugg...
Flickorna tyckte det var så kul =)

Tittar in i kameran, vilken  modell =)



Julia & Emilia


Vackert



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0