- Nyligen hemkommen -

Var till tandläkaren imorse så nu är man 1200:- fattigare.
Tyvärr så hade jag ett hål så jag måste tillbaka i Augusti igen!
Jag hatar att laga hål...är faktiskt lite tandläkar rädd :P
Förnyade mitt abbonemang (dom har höjt priserna)  så jag behöver
då inte betala nästa gång jag ska dit, tur det =)

Har precis kommit hem från jobbet, nu har jag bara fyra arbetsdar kvar
innan jag går på semester...Yippie säger jag bara.
Tommy har semester samtidigt så vi ska bara ha det mysigt.
Så skönt att bara vakna upp tillsammans & veta att man inte har några
måsten, jag längtar =)
Visst har vi vissa saker vi ska fixa här hemma men det är ändå en helt annan sak.

Nu ska jag fixa lite grejjer & sen ska jag nog bara se på teve tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0