- Så var denna helg över, suck! -

Kan då börja med att säga att festen igår var hur trevlig
som helst =)
Träffade många som jag inte träffat på länge så det blev en
hel del surr kan jag ju säga.
Jag hade med mig kameran men om jag ska vara ärlig så glömde
jag totalt bort att ta upp den så det blev inte ett endaste kort =(


Vaknade på morgonen & var inte det minsta bakis, skönt!
Däremot så har jag varit lite trött hela dagen men det hör väl till.
Vi har sett några filmer idag & bara slöat, det har varit skönt.
Vi gjorde däremot ett avbrott & klippte gräset.

Nu ska jag gå & fortsätta slöa =)

Kommentarer
Postat av: lisa

hej! jag är ju "ledig" nu så jag kan träffas nästan när som helst, men vi kan ju höras på telefonen och bestämma lite mer.

2009-06-08 @ 14:35:13
URL: http://lilund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0