- Shopping -

Igår var jag med mamma på stan också var vi & planterade på
gravarna där vi höll på att bli uppätna av alla mygg!
Blev lite shopping faktiskt, två tunikor plus ett par trekvarts byxor.

Idag har jag lunchat med Elin i stallet :P
Vi skulle egentligen på Subland & äta men då hade
hovslagaren ring & ville komma så Elin köpte med mat
så då hade vi picknik i stallet i stället.
Det funkade bra det med =)
Vi skulle hur som helst ha farit till stallet för jag hade aldrig sett
hennes nya häst.

Sen for jag till mamma & bytte om också for jag & köpte
examens present till flickorna som dom ska få imorgon.
Efter det for jag & hälsade på Linda, H en sväng.

Nu är jag hemma & ska snart börja förbereda middagen.
Sen blir det en promenad med grannen =)

Mina tankar idag går till en supertrevlig kvinna som varit med om något
fruktansvärt & självklart till hennes familj.

Tur att man inte vet om sitt öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0