- Trött -

Varken jag eller Tommy kunde somna igår kväll.
Tror jag tittade på klockan sista gången 02.30....
Det hela  resulterade till att vi försov oss imorse.
Tommy skulle börja 8 & jag 8.30 så jag hann däremot i tid
till jobbet men Tommy blev en kvart sen så det var ju inte
så farligt i alla fall.
Men det är som att hela dan blir förstörd när man måste stressa
så mkt på morgonen.
När vi kom hem hjälptes vi åt att klippa gräset & sen somnade jag
på soffan ca 1½ timme, det var riktigt skönt men jag är då fortfarande trött.
Tommy har åkt in till stan på nå möte med facket så får se när han
kommer hem, men han trodde inte det skulle bli så länge.

Nu tänker jag bara mysa på  framför teven resten av kvällen med
jordgubbar & vattenmelon, mums!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, fast jag är juh som inte sååå bra så att jag kan börja ta betalt. :P Försöker lära mig lite bättre först.



Nä, alltså enligt farmor så kommer de juh inte att va nåt i badhusparken men då lär det juh istället vara i Noliahallen eller nåt sånt!:)



Jo, du kan mejla mig på tweety[email protected]

Tar sommarlov nu på Torsdag så då kommer jag att ha all tid i världen! Längtar redan! :D



Jaha, var det skoj på Färjan då? :) Himla synd att man inte var i Luleå! Hade ingen aning om att dom redan hade öppnat. Lär juh säkert bli en hel del häng där i sommar. Jag är juh dock lika mycket krog-råtta som jag alltid varit. Ingen skillnad mot för tidigare. :P Haha..



2009-06-02 @ 16:58:33
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0