-Dammigt & jävligt-

Idag så var jag & Tommy runt & fixade lite grejjer innan han
började att jobba, bla tapetklister.
Sen så for jag & Emmeli + Lucas på stan.
Jag köpte present till Julia hon fyller nämligen
10 år på Onsdag...stora tjejen!
Ikväll så har jag & mamma putsat/spacklat i vardagsrummet
så på onsdag blir det att slipa & börja tapetsera =)
Det kommer bli så otroligt fint..jag längtar!
Just nu så är det dammigt & det är allmänt kaos!

Imorgon på morgonen ska jag fara & vara barnvakt åt lilla
Lucas..(Emmeli ska till läkaren)
Vi tar nog en promenad till min mamma under tiden för det är
ändå så nära.
Jag har ju tjatat om att få vara barnvakt så det ska bli så kul =)
Jag är nämligen så himla barnkär..har alltid varit det...ni som känner mig
ni vet! :P
Sen så vet jag ju att Emmi litar på mig så hon kommer nog att känna
sig riktigt trygg under tiden =)
Vi har dessutom kännt varandra sen vi var barn sjävla.

Nu ska jag börja bege mig mot sängen så jag är pigg & alert imorrn!

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Men tjena :) ja vi dyker upp på onsdag hos er om de går bra? =) men de blir kanske vid sex - halv sju för att danne jobbar =) jobbar annars i veckan? =) kramar

2009-03-31 @ 09:54:04
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0