-Tapetsering-

Igår så blev lilltoan klar, det blev så fint.
Ska lägga upp lite bilder sen men först så ska
det upp nån hylla & lite sånnt.

Men inte får det vara fint länge för nu är nästa projekt igång.
Idag så har vi rivit ut i vardagsrummet så nu ska det bli
omtapetserat där plus nya lister kring golvet & fodret runt förnsterna.
Kommer bli väldigt snyggt! =)

Vi blev bjudna på middag hos svärmor & svärfar idag.
Det blev porterstek...hur gott som helst, jag älskar det!

Julia & en kompis till henne har varit här idag mendans Linda & Peder
var & hälsade på Lindas farmor i Sjulsmark.
Emilia var hos hennes bästis så hon följde inte med.
Dom är så söta dom små barnen...däremot så har vi popcorn i hela
"filmrummet" såg vi nu för ett tag sen :P (Dom har nog haft popcornkrig! )
Så det är bara att dra fram dammsugaren!

Nu så ska jag glutta på teve ett tag innan det är dags att bege sig mot sängen!
Ska även ta & pussa lite på min fina karl tror jag  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0