-Testa detta-

Imorse for Tommy på jobbet strax före 7.30.
Jag låg kvar i sängen men insåg att jag var ju
faktiskt riktigt pigg så jag klev upp före 8.00.
Jag gjorde mig iordning & insåg att jag inte visste vad
jag skulle hitta på så jag ringde mamma & sen for jag dit.
Vi gjorde lunch tillsammans...det vi alltid brukar göra.
Från början så är det tommy's påhitt (han är idèrik när det gäller mat)

Koka pastaskruvar, stek bacon & koka broccoli (gärna färsk)
Blanda sen ihop allt  & häll över pastagrädde.
värm på det lite grann, salta & peppra...färdigt!
Väldigt enkelt & supergott! =)
Om man har kan man även riva över lite  parmesanost.

Nu är man på jobbet igen, jobbar till 20.30.
Tommy skulle ut & äta med jobbet på Golden Dragon ikväll...
är lite smått avis :P
En arbetskollega har fyllt 50 så dom skulle fira henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0