090302

Kan börja med att säga att det vart varken manikyr eller
färgning av ögonbrynen idag....
Har suttit & sorterat bilder på datorn & laddat över från kameran.
Kan säga att det tog ett tag för jag fick inte över bilderna....
fick göra på ett annat sätt för det fungerade inte som jag brukar göra.
Men till slut så gick det =)
Installatören kom runt 15.00 så nu har vi Viasat.

Vi har ialla fall storhandlat så nu ekar det inte i kylen längre.
Vi kom hem för en liten stund sen så nu blir det bara att
koppla av.

Tommy var förresten & besiktade bilen idag...
det gick inte nå bra  =(
Ena vajern till handbromsen gick av medans han var där!
Den andra vajern bytte han i sommras så nu var det dags
för nästa!
Bromsarna gick igenom men det var på håret!
Så nu blir det att fixa det & allt sånnt där är ju inte billigt,  suck!
Jag skulle mycket hällre lägga pengarna på annat. =)


Här kommer en bild på älsklingspojkarna (här var dom nyklippta & fina)
Walle & Wille


Bye!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Så söta pojkar ni har!:)

Ja,men jag ringer ju jämt när du är på jobbet.:(Jag tror aldrig det slagit fel.Men jag kan höra av mig någon dag också hittar vi på nått!:)

2009-03-02 @ 19:44:41
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Hejhej :) Jo vi får ta och träffas någon dag nu! =) Allt väl med er annars då? =) kramar

2009-03-03 @ 09:55:17
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0