-Arbetet fortsätter-

Idag så var jag & Mia ut på en morgon promenad.
Sen blev det att vi gick hem till henne & satt å surrade.
Men sen kallade verkligheten igen så då var det bara gå
hem & fortsätta arbeta.
Bar ut alla trallarna ur garaget & oljade in dom...men jag måste
nog olja dom ett varv till tror jag.
Sen började jag skrapa färg på eldstaden & det kan jag säga var
inte roligt.....måste komma på nån bättre ide.
Ska försöka få tag på en värmepistol tror jag, då kan det nog gå
lite bättre & framförallt fortare.
Sen nu ikväll har jag & mamma varit på bryggmans så nu har vi valt
ut vilken typ av häck vi ska ha här på gården.
Tror det kommer att bli jätte fint.
Ska fara & köpa den nån dag framöver.

Nu ska jag se DH, Bye bye!

Kommentarer
Postat av: lustig

Vad du är duktig,blir trött av att bara läsa.

Se till att Tommy hjälper dig lite också =)

2009-05-26 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0