-Tiden sviker mig-

Så är det bara..jag har så mkt att göra så jag hinner knappt göra nå!
Jag skulle ha behövt en veckas semester känns det som.
Man vill ju inte bara göra "nyttiga" saker hela tiden utan ha lite kul
på sidan om också..så känner då jag!
Det som ska göras är:

* Putsa fönster (har börjat men det är många fänster motför en lägenhet)
* Vårstädning (då menar jag REJÄL städning)
* Kratta gården (Måste torka upp ORDENTLIGT eftersom vi gjorde helt ny gräsmatta ifjol)
* Olja in nya golv lister
* Måla
* Planera gården (träd, blommor, häck o.s.v.)
* Tapetsera sovrummet
* Ikea (inhandla ny sängram plus golv bl.a)

 Sen så är det en massa smågrejjer... You name it!
Känner mig Sååå stressad!
Men sammtidigt...det tar den tid det tar! (fast jag har ju svårt att tänka så)

Nu väntar sängen på mig i alla fall...
ska bli så sköönt!

/ Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0